כדי לדעת איזה תוכן הקהל שלך מעריך, עליך לבצע מחקר שוק ולפעול על פי המידע שנאסף. הנה כמה שלבים שיכולים לסייע לך בהבנת הקהל והערכת התוכן המתאים לו:
- ניתוח מתחרים – חקור את התוכן של המתחרים שלך וראה אילו סוגי תוכן מצליחים להם. הסתכל על תגובות והערות של הקהל על התוכן שלהם וצפה אם יש טרנדים מסוימים או נושאים חמים בעניין.
- מחקר קהל – ערוך מחקר מקיף כדי להבין את צרכי הקהל שלך. עליך למצוא תשובות לשאלות כמו: מי הם הקוראים שלך? אילו פלטפורמות הם משתמשים בהן? מהם התחומים והנושאים שהם מעוניינים בהם? כיצד הם מעדיפים לצרוך את התוכן?
- ניתוח נתוני תנועת האתר – הנתונים של תנועת האתר שלך יכולים לסייע לך להבין מה עושים המבקרים שלך. עיין בפוסטים פופולריים ובקישורים שהם מקליקים עליהם. ראה איזה פוסטים מצליחים להם להפיק רווחים והיכן הם משתפים תוכן.
- מוניטורינג בזמן אמת – מעקב אחר כלי החברתיים שלך