זה תלוי בצרכי המותג שלך, הקהל היעד והמטרות העסקיות. אבל באופן כללי, ישנם כמה סוגי תוכן שיכולים להיות מועילים למותג:
תוכן מציאותי: תוכן שמדגים את המוצר או השירות שלך בצורה מציאותית ומוצג בצורה חזותית יכול להיות מאוד יעיל למותג שלך. דוגמאות לכך כוללות תמונות, וידאו, פרסומות, בלוגים, מדיה חברתית וכו '.
תוכן מקצועי: אם מותגך פועל בתחום מסוים, תוכן מקצועי עשיר יכול להיות מאוד יעיל. לדוגמה, פוסטים בבלוג של החברה שלך על טכנולוגיות חדשות בתחום, עצות והמלצות על איך להשתמש במוצרים שלך, או פרסומות שמדגימות את המוצרים שלך עם פרטיות עמידה בפני כולם.
תוכן ייחודי: תוכן שנכתב על ידי מותגך ומתאר את ערכי המותג ואת הסיפור שלו עשוי לסייע לך ליצור קשר עם הקהל היעד שלך. תוכן זה עשוי לכלול סיפורים אישיים, נתוני חקר מעמיקים, ועוד.