כמובן שזמן המוקדש לשיווק ברשתות חברתיות יתקבע בהתאם לגודל העסק ולכמות התוכן שהוא יוצר. עם זאת, ישנם מספר כללים כלליים לגבי הכמות המומלצת של זמן ומתי כדאי לפרסם תוכן ברשתות חברתיות.
לפי חקרים, כמות הפוסטים המומלצת ליום בפייסבוק היא כ-1-2 פוסטים, בטוויטר יש לפרסם יותר פוסטים ביום (כ-5-10 פוסטים), ובאינסטגרם מומלץ לפרסם בין 1-2 פוסטים ביום. אך חשוב לזכור שכמות התוכן אינה כל הסיפור. חשוב יותר ליצור תוכן איכותי, מקורי ומתאים לקהל היעד ולפרסם אותו במועד מתאים ובצורה קבועה כדי לקדם את המותג ולגדול את המעורבות ושיעור הקליקים.
כמו כן, מומלץ לבדוק את נתוני האנליטיקס של הרשתות החברתיות ולבדוק אילו פוסטים ואילו פעולות משיכות יותר תשואה ולהתאים את הכמות והזמן שנפרסם בהתאם לזה.