שיווק תוכן הוא עמדה בשיווק המבוססת על יצירת תוכן שימושי ומעניין עבור הקהל המטרה, על מנת לקדם מותג או מוצר. היתרונות של שיווק תוכן כוללים:
פעילות כניסה – תוכן מציע ערך לקהל המטרה ומשכה את תשומת הלב שלו, מאפשר זיהוי התנהגויות וצריכות חדשות ומגביר את המודעות למותג והמוצרים שלו.
יצירת יחסים עם הלקוחות – תוכן מאפשר יצירת יחסים עמוקים יותר עם הלקוחות ומאפשר קשר חזק יותר עם הקהל המטרה.
שיפור מיקום במנועי חיפוש – תוכן איכותי ועשיר עם מילות מפתח מתאימות משפר את המיקום של האתר של המותג במנועי החיפוש.
כניסה לשוק חדש – תוכן טוב מאפשר למותג לפתח פעילות שיווקית בשוקים חדשים ולצמוח בתחום הפעילות שלו.
הגדלת אמון במותג – תוכן מספק למשתמשים מידע ומתן עזרה לפתרון בעיות, זה מקדם אמון במותג ומכניס את המותג לקהל חדש של לקוחות פוטנציאליים.