כדי ליצור תוכן אפקטיבי עבור מותג, יש כמה סוגי תוכן שיכולים להיות מתאימים:
- מדיה חברתית: תמונות, סרטוני וידאו, סטוריים, טוויטים וכדומה.
- בלוגים: מאמרים מקוריים בנושאים הקשורים לתחום העסק והמותג.
- מדיה שותפת: מאמרים או רשומות בבלוגים של אחרים או מגזינים ואתרי חדשות שקשורים לתחום העסק והמותג.
- תוכן אינטראקטיבי: משחקים, סקרים, מבחני ידע, וכלי תכנון וחישוב.
- אינפוגרפיקה: תוכן מידעי וגרפי המסייע לקהל להבין מידע מורכב בצורה פשוטה ומרתקת.
- תוכן פודקאסטים: ראיונות עם מומחים, מפגשי שיחה, ופרקי סיפורים אשר נשמעים באמצעות אפליקציות להאזנה.
כדי להחליט איזה סוגי התוכן מתאימים למותג שלכם, יש לקחת בחשבון את קהל היעד, תחומי העניין והמטרות העסקיות. התוכן צריך להיות מעניין, מקורי ורלוונטי לקהל המטרה כדי להצליח בזיהוי ושימוש בו.