התדירות שבה עליך לפרסם תוכן חדש על האתר שלך תלויה במטרות השיווקיות שלך ובתכנית התוכן שלך. בכל מקרה, חשוב לפרסם תוכן חדש באופן קבוע כדי לשמור על תעבורת עם ערך מוסף למשתמשים וכדי לעזור למנועי החיפוש לזהות אתר עמוס בתוכן עדכני.
המומלץ לפרסם תוכן חדש לפחות פעמיים בחודש כדי לשמור על תעבורת ומעורבות באתר שלך. אם יש לך עסק קטן וכמובן שלא תמיד יהיה לך זמן לפרסם תוכן חדש בקצב זה, ניתן להתחיל עם פרסום תוכן בקצב פחות תדיר בהתחלה ולבנות על כך בהמשך כשתצליח לייצר יותר זמן ומשאבים לפרסם יותר תוכן בקצב גבוה יותר.
בנוסף, חשוב לזכור שפרסום תוכן בלבד לא מספיק כדי לקדם את האתר שלך במנועי החיפוש. עליך גם לשתף את התוכן שלך ברשתות החברתיות כדי לגרום למשתמשים לשתף ולהתחבר לאתר שלך. כמו כן, עליך לקדם את התוכן שלך באמצעות טכניקות נוספות כמו כתיבת כותרות מפתח יעילות ושימוש בתגיות מתאימות לתכנים שלך.
בסיכום, עליך לפרסם תוכן עדכני ומעניין בקצב תדיר, לשתף אותו ברשתות החברתיות, להשתמש בכותרות ותגיות מתאימות ולקדם אותו עם טכניקות נוספות כדי להגיע לקהל רחב יותר ולקדם את האתר שלך במנועי החיפוש.