כישורים המובילים של יוצר תוכן בשיווק דיגיטלי כוללים:
יכולת כתיבה יצירתית ומתאימה – יוצר התוכן צריך להיות מסוגל לכתוב תוכן ברמה גבוהה שמשלבת מובנים שיווקיים ומבוסס על הקהל המטרה.
יכולת לימוד מהירה – יוצר התוכן צריך להיות מסוגל ללמוד ולהתאים לטכנולוגיות ולמגמות חדשות בתחום השיווק הדיגיטלי.
יכולת חשיבה אסטרטגית – יוצר התוכן צריך להיות מסוגל לחשוב בצורה אסטרטגית ולהבין את המטרות של המותג והקהל המטרה על מנת ליצור תוכן יעיל ומבוסס.
יכולת עיצוב גרפי – יוצר התוכן צריך להיות מסוגל ליצור תוכן וגרפיקה מעוצבת ומתאימה למדיה השונות כמו תמונות, וידאו, גרפיקה תנועתית ועוד.
יכולת ניהול פרוייקטים – יוצר התוכן צריך להיות מסוגל לנהל את הפרוייקט שלו בצורה יעילה ולהיות מאורגן ביותר במתן משימות לצוות, עמידה בלוח זמנים ועבודה עם משאבים חיצוניים כמו סופרים ומעצבים.