מחקר מתחרים הוא כלי מכוון לאיסוף מידע על התחרות הישירה ועל תחרות פוטנציאלית בתעשייה שלכם. המחקר מאפשר לכם להבין את התחרות ולזהות את היתרונות והחסרונות של התחרות כדי להתאים את הסטרטגיה שלכם ולקבל משוב חשוב לפיתוח ושיפור המוצרים או השירותים שלכם.
בעזרת מחקר מתחרים תוכלו לקבל מידע חשוב על המוצרים והשירותים של התחרות, כמו גם על המחירים שלהם וכיצד הם משווים למוצרים והשירותים שלכם. המחקר יכול גם לעזור לזהות את נקודות החוזק והחולשה של התחרות, ובכך לסייע בפיתוח אסטרטגיות שיווק ובתכנון שיווקי יעיל לקידום המותג שלכם ולהעלאת המכירות.
כדי לבצע מחקר מתחרים בצורה יעילה, עליכם לקבוע את היעדים והשאלות שאתם מעוניינים לפתור, לאסוף מידע מקיף ומהימן על התחרות ולנתח אותו, ולהשתמש במידע זה כדי להבין את התחרות בצורה טובה יותר ולפעול בהתאם לכך. מחקר מתחרים עשוי לכלול כלים כמו סקרים, ניתוח שוק, נ